Thursday, 18 April 2013

Apa kata mereka tentang NUTRIFERON?

Masih lagi bercerita tentang nutriferon ni, maklum laaa masih lagi bulan April kan??? Bulan promosi nutriferon.

yat sendiri pun menggunakan nutriferon dalam mengahdapi masalah cirit birit. masa tu tawakal je laa sebab tak tahu cirit birit akan hilang ke tak. tp alhamdulillah, selepas ambil satu sachet nutriferon di siang hari, sepanjang hari tu saya perasan yat dah berhenti daripada menjadi "pelawat" setia tandas..hehehe

Kalau yang tak tahu lagi, nutriferon ni adalah "immune booster".. bila bercerita pasal immune booster ni kan, mestilah kita nak yang terbaik dalam melawan antibodi jahat kan?? so, the best choice of course NUTRIFERON.. simpan laaa 1 kotak dirumah sebagai "first aid"..in shaa allah, anda pasti berpuas hati..

Apakata , yat berkongsi bersama anda tentang pendapat pengguna shaklee yang telah mencuba nutriferon ni..


Jadi, apa pendapat anda??? fikir-fikirkanlah dan buatlah pilihan yang betul. semuanya di tangan anda. Jika berminat, boleh hubungi:-
yat hayati
Shaklee Independent Distributor | ID: 866665
Facebook: yat hayati
FB Fan Page: HayatiVitaminz
SMS / Whats App: 019-397 9157
email: yat_1916@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...