Sunday, 8 September 2013

Lagi Info Tentang CoQHealth Plus

Assalam semua...... semoga sihat-sihat semua ye.. Sempena bulan Promosi CoQHealth Plus, yat nak sambung lagi cerita daripada entry lepas...

CoQHealth Plus ini ialah supplemen yang mengandungi campuran proprietari bagi Co Enzim Q10 , Vitamin E serta ekstrak teh hijau. Bahan utama dalam supplemen ini ialah Co Enzim Q10 .Anda semua tahu tak apa pentingnya Co Enzim Q10 (CoQ10) ni pada kita??? Kalau tak tahu, meh yat ceritakan...heheheh

Apa itu  Co Enzim Q10 dan Mengapa Penting untuk Tubuh Badan Kita??


 
CoQ10 merupakan zat makanan larut lemak yang hadir semulajadi dan ditemui di setiap sel tubuh kita untuk berfungsi dengan baik. Ianya paling banyak pada organ yang melaksanakan tugasan berat seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.
CoQ10 amat penting bagi jutaan sel tubuh, menghasilkan tenaganya sendiri untuk berfungsi. Untuk menghasilkan tenaga ini, sel-sel tubuh membakar gula dan lemak daripada makanan yang kita makan. Nutrien ini kemuadian terurai dan ditukarkan kepada tenaga dan proses tersebut memerlukan CoQ10 sebagai pencetus tenaga secara berterusan. Proses penghasilan tenaga ini di ulang seribu kali pada setiap saat untuk membolehkan jantung kekal berdegup dan membolehkan organ tubuh yang lain berfungsi dengan baik.

Tanpa CoQ10 ini, sel-sel tidak dapat menghasilkan tenaga dan orga tubuh yang lain tidak dapat berfungsi dengan baik bagi menyokong kehidupan.

CoQ10 telah ditunjukkan dapat:

• Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung

• Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL (bertindak sebagai antioksidan kuat)

• Meningkatkan peredaran darah (menyokong pertalian antara saluran darah yang menyumbang kepada paras tekanan darah yang normal / sihat)

• Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah.

Berapakah Jumlah PengambilanCoQ10 yang Diperlukan Badan?

Keupayaan tubuh dalam menghasilkan CoQ10 menurun berikutan peningkatan usia. Berdasrkan satu kajian penyelidikan, tubuh dapat menghasilkan CoQ10 pada tahap tertinggi di usia seawal 20 tahun dan menurun pada 20 tahun berikutnya. Pada usia 40 tahun, jantung kesayangan kita hanya berjaya menghasilkan sebanyak 68.2 peratus daripada jumlah penghasilan CoQ10 di dalam tubuh pada usia 20tahun

Apa Perbezaan CoQHealth Plus Shaklee Berbanding Produk CoQ10 yang lain?

  • Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli! Erk...mampu ke nak makan sebanyak tu? Nak senang, telan je sebiji CoQHealth ni...hehe
  • Kombinasi CoQ10 dengan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan kepada sel-sel tubuh.
  • Ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui yang dipercayai dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung)
  • CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10 nya.
  • Tanpa Gluten.

Lagi Info tentang CoQHealth Plus:

  • Mengandungi Koenzim Q10 yg penting utk sel tubuh bagi menghasilkan tenaga sendiri untuk kekal berfungsi
  • Mengandungi kesemua proprieteri semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan vitamin E dan estrak teh hijau
  • Mengelakkan penyakit kardiovaskular termasuk arteri tersumbat
  • Digunakan untuk merawat penyakit kanser seperti kanser payudara dann membantu pesakit yg menerima rawatan kemoterapi
  • Membantu meningkatankan penghasilan insulin yang membantu pesakit diabetis
  • Merawat masalah penyakit gusi
  • Membantu merawat pesakit Parkinson
  • Membantu meningkatkan tahap kesuburan dan jumlah sperma.

 
*********************************************** 
Anda sayangkan jantung anda??? Anda lelaki yang kurang kesuburan..hehehe...Why not cuba CoQ10 ni sementelah harga murah GILER ni... Bukan selalu dapat offer macam ni...

Jika anda berminat untuk mencuba vitamin ni, boleh hubungi yat ye... kalau tak nak pos bagi yang berada di Klang or Shah Alam, yat bole hantarkan. COD is avilable... harga?? Pasti laa berbaloi dan anda mesti tak percaya...malah tak menyesal tau.... hihihi


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

yat hayati
Shaklee Independent Distributor | ID 866665
Facebook yat hayati
FB Fan Page HayatiVitaminz
SMS / Whats App 019-397 9157
Email: yat_1916@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...