Friday, 27 September 2013

Testimoni ~ Lagi Kecantikan Kulit Bersama Shaklee

Hai semua...

lama rasanya x hapdate entry ni..kali ni x mo celoteh panjang.. cuma nak share keserasian gandingan mantap VIT E dan ESP ni.. bila ramai yang dah bagi testimoni, rugi rasanya x selit ke entry yat ni... kesian anda-anda yang x tahu tu kan???

Vit E and ESP ni sebenarnya laaa..bagi yat sangat2 mujarab untuk skincare..dari dalam tau..yat cakap sebab yat rasa okeeehhh..yat pun amalkan jugak..sebijik setiap malam sebelum tidur..wajib amik vit E.. kalau ESP plak, minuman wajib setiap pagi..

Salah satu kesan kalau kita kekurangan vitamin E ni ialah penuaan kulit sebelum masa...nak tak nampak tua 10 tahun dari usia???? heheheh..

mak x rela u....hahahah..

Kalau ESP plak, mcm biasa laa..hot item kan??? menjadikan kulit cantik, halus,gebu,berseri, anjal.. membantu menghilangkan parut jerawat di muka... Siapa x nak???? Sila check kulit anda ye.... :-)

*****************************************

Testimoni # 1 


" x nak explain banyak coz sendiri da cuna n dah dapat hasilnya...
Mmg terbaik..
Mmg gojes.."

Testimoni # 2

 "Alhamdulillah..hampir 90% parut jerawat pudar dengan VITAMIN E & ESP Shaklee...hanya dalam tempoh 5bulan"

Testimoni # 3


"Ini plak testimoni yat sendiri. Mengamalkan supplement Shaklee secara tegar sejak  Julai 2012, tapi menjadi sangat sangat sangat tegar sejak Januari 2013. 1 biji vitamin E sebelum tidur dan ESP setiap pagi..ni rutin wajib dan konsisten... vits lain pun ada jugak makan mcm Lecithin, Omega, Alfafa, Chew Vit C tapi yang lain tu kadang2  'terlupa'..but ESP n Vit E memang x pernah MISS..
So, yat biarkan gambar berbicara...
yang sebelum tu, Oct 2011..yang pic selepas tu Julai 2013... yat pernah kongsi testi yat b4 this kt SINI... masa tu baru 2 bulan guna Shaklee... :-) "


Ada lagi tak yang yat tertinggal?? Gambar sudah ada..daripada kulit bermasalah kepada kulit kembali cun dengan Shaklee...daripada muka yang kusam kepada cerah... Siapa kata wajah yang tidak bermasalah tidak perlu penjagaan???? itu wrong mentality ye...

So, kepada gojes2 kat luar sana..anda bole semak semula kulit wajah anda. Jangan tua sebelum masanya.. dan yang ingin repair secara dalaman, cubalah Shaklee... anda pasti merasai kesannya tp dengan syarat secara KONSISTEN dan RAJIN amalkan... In sha allah, anda pasti berpuas hati....

"Beauty comes from inside"

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...