Monday, 4 November 2013

Testimoni ~ Bila Rokok Rasa Hempedu

Rokok --- Perokok ---- Vivix?????

Mulanya yat pun xtahu sangat..tapi bila ada kawan Shaklee yang share testimoni ni, rasanya harus percaya n yakin laaa ni.. :-)

Jom baca pengalaman Pn. Izan Rizal ni...


TESTIMONI VIVIX

" salam...selamat pagi semua...nak share satu story..

Mmmm...segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan...mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi...bukannya rokok daun..tapi rokok Dunhill... Dulu memang rasa segan dengan kawan2...dengan keluarga bakal suami..tapi tu la...bila kita nasihat...orang tua ni bukannya nak dengar...keraplah mak sakit perut yang teruk,mungkin sebab organ dalaman dia dah x berapa elok kot sebab sekarang umo dia dah 63tahun...tapi alhamdulillah...awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya...tup tup mak call saya..jeng..jeng..jeng...dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu??? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!!.dia langsung xleh hisap rokok tu....saya kata itula ubat yang saya cari selama ni untuk dia...alhamdulillah...dah seminggu dia x beli dan x sentuh langsung rokok...dia cakap selera makan dia pun makin bertambah...ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi..alhamdulillah,syukur pada allah..akhirnya saya jumpa supplement yang betul2 sesuai untuk ibu saya...xpela kuar duit banyak sikit pu..IBU KITA SEORANG JE...selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat...

P/S...ada satu lagi cerita tentang testimoni VIVIX iaitu bapa mentua yang menderita Kencing manis...pun ada perubahan yang ketara.."
************************************************

percaya x??? hehehe.. kalau suami anda perokok tegar, jom laa cuba.. yat pun tengah mencuba ni.. in sha allah, di permudahkan DIA, sebab niat kita kan baik..nak tolong hubby tingkatkan kesihatan dan hidup tanpa rokok.. :-)

ye x??? Kalau nak beli VIVIX, jom beli skang..dengna harga super duper murah dari yat..lagi2 bulan ni bulan promosi... :-)
Banyak penjimatan yang sayang2 semua boleh dapat tau... Contact yat tau.. (^___^)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

yat hayati
Shaklee Independent Distributor | ID 866665
Facebook yat hayati
FB Fan Page HayatiVitaminz
SMS / Whats App 019-397 9157
Email: yat_1916@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...