Sunday, 3 November 2013

Testimoni ~ Vivix untuk Kencing Manis

Entry lepas yat ada berkongsi dengan anda semua tentang manfaat VIVIX kan??? Antaranya adalah mengurangkan komplikasi dalam pesakit kencing manis / diabetis dan meningkatkan kesihatan mata. Pendek kata ianya meberikan kesihatan menyeluruh kepada kesihatan.

Dan entry kali ni pula yat nak berkongsi tentang APA YANG VIVIX dah buat pada penggunanya...

Dan mungkin kerana manfaat itulah PN. Halimatun Saadiah memberikan HADIAH VIVIX untuk ayah tersayang. Jom hayati perkongsian beliau.


" Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah dan kehendakNYA..kita berusaha dan berikhtiar yang menyembuhkan adalah atas kehendakNYA. Abah dikesan kencing manis pada awal tahun 2013 hari tu, dengan kadar bacaan yang agak tinggi, 17 atau 18 mcm tu. kemudian bacaan xpernah turun2. bermacam jenis ubat dan supplement cuba, tapi bacaan makin teruk sehingga tidak dapat dibaca, dalam masa yang sama, berat badan turun mendadak sehingga seluar saiz 42 pada asalnya tinggal saiz 34, bayangkan memang turun byk sangat. makan tak lalu, sentiasa letih dan penglihatan menjadi kembang, hingga terpaksa buat cermin mata baru, dan abah dh tak berani nak bawak kereta jauh2 waktu malam..sepanjang bulan puasa hari tu memang kami adik beradik semua susah hati tgk keadaan abah, kalau hari xkerja memang abah melepek saja xlarat, bibir pecah, makan xlalu. kemudian bulan lepas saya berikan VIVIX untuk abah cuba, saya cuma suruh abah ambil sekali satu sudu teh setiap kali sebelum tidur, konsisten hampir 2minggu, alhamdulillah. Hari ni abah p klinik untuk check bacaan dan keputusan bacaan 5.4, alhamdulillah normal.. bersyukur sgt2 Allah makbulkan doa kami semua untuk melihat abah sihat macam dulu..sekarang ni abah dh berselera makan, kerja pun dh xletih macam sebelum ni, abah kerja 3 shift, pagi, petang dan malam. memang abah rasa bertenaga sangat sekarang, muka pun dh nampak merah, penglihatan pun dah semakin ok..alhamdulillah.."
--kredit: Halimatun Saadiah --
*********************************************************

Kita hanya merancang dan berusaha..Selebihnya DIA YANG SATU menentukannya. Dan tidak salah untuk kite mencuba merawat sesuatu penyakit itu...

Anda ingin hadiahkan untuk ibu bapa tersayang???? boleh laaa SMS / Whats App / Call yat ye... Harga promosi lagi JIMAT tau compare to normal price... :-)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

yat hayati
Shaklee Independent Distributor | ID 866665
Facebook yat hayati
FB Fan Page HayatiVitaminz
SMS / Whats App 019-397 9157
Email: yat_1916@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...