Wednesday, 10 June 2015

Testimoni Vitamin E ~ Hebatnya Penangan Vitamin E Shaklee

Hai semua..

Semalam yat ada kongsikan tentang hebatnya kesan Vitamin C Shaklee.

Entry kali ni nak kongsi kehebatan Vitamin E Shaklee pula. Vitamin E ini banyak kelebihannya. Antaranya ialah:-
  • Mengecilkan pori-pori wajah
  • Memperlahankan proses penuaan kulit
  • Mengawal kolestrol
  • Mengawal minyak
  • Menghilangkan parut dan mencerahkan wajah.
  • Meningkatkan kelembapan kulit Sangat bagus untuk memudarkan parut

"Assalam…saya ingin berkongsi sedikit pengalaman. Hampir sebulan saya mengamalkan pengambilan VITAMIN E COMPLEX, lubang parut jerawat di muka saya semakin kurang. Saya fikir jika menambah vitamin c, vitamin b kompleks, esp….tentu kesannya akan lebih menggembirakan. Tq Shaklee.”
Nak tengok lagi tak hasil penanngan Vitamin E ni. Betapa flawless nya kulit yang berlubang dek jerawat. Akhirnya berani bergambar sehingga tak payah pakai Apps 360 pun. Kulit muka dah cantik kan?? hehe
So, tak ada apa yang nak disorokkan. Nak kongsi dengan anda diluar sana ada laaaa.

Yat pasti anda teruja kan tengok kesan vitamin kecantikan kulit Shaklee ni kepada pengamalnya. Kalau konsisten dan rajin amalkan, anda juga akan rasai kesan macam ini.

Yat banyak kongsi infi Vitamin E Shaklee ni di entry SINI.

Yang nak cantik, gebu, flawless masa raya nanti inilah peluangnya. Amalkan dari sekarang pengambilan vitamin E Shaklee dan juga Sustained Release Vitamin C, dan yat pasti hasilnya pasti memberansangkan.

Rebut peluang harga promosi bulan Jun ini dengan segera ye, demi menjimatkan poket anda. Hehe


Your Trusted SID
yat | 019 397 9157
Shaklee Klang & Shah Alam (C.O.D)


No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...