Friday, 6 November 2015

Tahukah Anda Uniknya Vitamin C Shaklee

Bulan November 2015 sekarang ni promosi Vitamin C Shaklee lai tau. Sungguh rugi jika tak re-stock tika harga murah ni.
 
Anda tahu tak Vitamin C Shaklee ni sangat unik??

Satu tablet Vitamin C yang anda ambik setiap pagi selepas sarapan pagi itu sebenarnya menyamai 7 biji setengah buah oren.

Agaknya laa kan, larat tak perut kita nak menerima 7 biji setengah buah oren setiap pagi?? Paling tak pun, 'cery bery' laa kan? hehe

Vitamin C Shaklee juga dikenali sebagai Sustained Release Vita-C. 
 
Apa itu sustained release?
 
Ia bermaksud proses di mana diformulasikan khas agar ia dapat dilepaskan secara perlahan-lahan mengikut paten istimewa yang menjamin penyerapan vitamin di antara 3 ke 6 jam. 
 
Atau dalam erti kata lain ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam aliran darah badan mengikut masa tertentu. Dan ia juga bersifat larut air maka, sesiapa yang mengambil Vitamin C Shaklee dinasihatkan minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari.

 
Kandungan Vitamin C Shaklee juga mengandungi  penambahan 120mg Bioflavanoids Kompleks yang membantu dalam penyerapan Vitamin C secara optimum dan mencegah proses oksidasi Vitamin C.

Rugi sangat-sangat tau kalau tidak ambil Vitamin C ni secara konsisten. Kan ada agen penyerapan optimum tu. Konsisten je, pasti hasilnya mengujakan.



 Dah tahu kan 'sebahagian' daripada keunikan Vitamin C  Shaklee. Rugi laa kan kalau tetap tak nak amalkan juga.

Jom tengok apa fungsi Vitamin C ni kepada anda. Apa kesannya kalau anda konsisten?!



Nak kulit halus mulus macam ni??? Meh laa amalkan Vitamin C Shaklee. Makan oren 7biji setengah sehari kalau masih tak nak cuba Vitamin C Shaklee tetapi nak kulit mulus macam ni.


Jom try and place order today!!

Shaklee Independent Distributor | ID 866665
Facebook yat hayati
FB Fan Page HayatiVitaminz
SMS / Whats App 019-397 9157
Email: yat_1916@yahoo.com



No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...