Monday, 9 November 2015

Vitamin C Shaklee Murah dan Jimat

Assalamualaikum..

Sini yat nak kongsi dengan anda semua ni. Tak nak laa simpan sorang-sorang kan kalau bab jimat dan murah ni. Kena share..lagi-lagi kalau kita ni sama-sama mengamalkan Shaklee.

Apa yang jimat dengan Vitamin C ni? Apa yang murah??

Credit BLOG ini

1) Harga Berpatutan dan Berbaloi.

1 Botol RM92.50 - Non Members

1 Botol RM78.44 - Members

Yang tak berdaftar sebagai 'Members' jangan la pula nak minta harga RM78.44 tu ye. Kalau nak juga, boleh segera 'sign up' dengan yat. Klik SINI untuk lebih lanjut.


2) Kuantiti yang Banyak

1 botol Vitamin C Shaklee mengandungi 180biji tablet. Banyak tuuuuu!!!


3) Tahan Lama

1 botol yang mengandungi 180 biji tablet akan tahan sehingga 180 hari. Kalau kita katakan 1 bulan (30 hari), sudah pasti 1 botol akan tahan sehingga 180 hari ataupun 6 bulan. Ini yat ambilkira anda hanya amalkan 1 biji setiap hari.

If ambil lebih dari 1 biji, maka singkatlah masanya kan??

Lama kan?? Paling tak pun, kita dah boleh menabung untuk beli 1 botol yang baru dalam tempoh 6 bulan tu. hehe


4) Hanya RM0.50 sebiji

Harga 1 botol adalah RM92.50. Harga sebiji yang anda belanjakan untuk kulit cantik dan kesihatan menyeluruh cuma RM0.50 sahaja sehari.

Ini kalau anda tidak berdaftar?? Jika anda berdaftar dan ahli Shaklee seumur hidup, harga 1 biji cumalah RM0.44 sahaja. 
 

5) Kesan seawal 1botol jika konsisten
 
Jika anda konsisten dan amakan tanpa 'cilok' anda akan rasai kesannya selepas 1 botol, In Sha Allah, sebab yat dah amalkan begitu. Dan hasilnya memang superbbbb!!
Nak tengok shaklee effect yat?? Klik SINI ye.

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...