Saturday, 22 July 2017

Tips Kecutkan Jerawat Dengan Masker Vitamin C Shaklee

Minggu ni minggu menurunkan level keyakinan diri cekyat. Sebabnya, sebiji jerawat besar singgah kat dagu. Sebelum ni, mana pernah jerawat singgah kat muka cekyat waima yang kecil sekalipun.

Kejadian pelik ini menimbulkan soalan-soalan dari mulut kecik kanak-kanak dua orang itu.

"Apa tu mama?"

"Kenapa mama ada tu?"

Penat mama nak terangkan perihal jerawat besar ini.

Jadi, sebagai langkah mempercepatkan proses pengecutan dan menghilangkan jerawat ini cekyat cuba buat masker paling murah dan paling jimat.

Proses membuat masker ini pun cepat sangat. Tak perlu bahan-bahan lain tang rumit.

Cekyat buat masker Vitamin C Shaklee je.


Alhamdulilah, esoknya terus jerawat tu pecah dan hampir kecut. Tapi hari ini masih ada lagi laa. Tangan cekyat pula gatal mengutis jerawat yang dah pecah dan kering tu.

Orang cakap, kalau asyik mengutis je akan meninggalkan parut hitam kan? So, cekyat teruskan pemakaian masker Vitamin C Shaklee ini setiap malam. Demi mengelakkan parut hitam diwajah.

Sebab jerawat punya pasal, cekyat dapat bonus lain tau.

Kesan Masker Vitamin C Shaklee

  • Kulit rasa licin, lembut dan halus.
  • Terasa wajah semakin tegang
Ini pula pengakuan ikhlas daripada #shakleelovers yang dah mencuba Masker Vitamin C Shaklee ini.
 

Kalau anda seorang jelitawan atau ibu berpantang yang ingin cantik dari dalam dengan selamat macam cekyat dan ingin mencuba supplemen Shaklee serta perlukan konsultasi sebelum mendapatkannya, jangan segan-segan hubungi cekyat ye.

Cekyat Shaklee
019.397.9157
Pengedar Shaklee Berdaftar Sejak 2012
COD Kapar & Klang & Shah Alam
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YouTube D'hayati

Loading...